dimecres, 12 de juny del 2013

ELS ANGELETS DE LA TERRA : UNA MICA D'HISTÒRIA



La història dels Angelets de la Terra m'ha atrapat quasi com ho va fer en Serrallonga i , a mesura que ha passat el temps, he anat llegint i recollint informació per a conèixer part d'aquesta història del nostre país.

No m'he pogut estar de recollir alguna d'aquesta informació que fins avui he anat trobant a la xarxa, per a preparar unes entrades en el bloc sobre  la història de la revolta.

Alguna d'aquesta documentació és força inèdita, com la que fa referència als fets ocorreguts a Illa i al setge de Ceret que he trobat en revistes antigues editades en francès al Vallespir i el Rosselló. 

Altres entrades del bloc les he realitzat a partir de dades que he anat obtenint d'episodis o de protagonistes relacionats amb la revolta i que m'han  semblat interessants de publicar.

Naturalment, no es tracta de tota la història de la Revolta dels Angelets, sinó d'una part d'aquesta història que no em puc estar d'explicar en properes entrades del meu bloc.

Espero que us agradin.