dimarts, 19 de gener del 2010

SERRALLONGA , BANDERA NEGRA : NOU CÒMIC



El mes d'abril publico la segona part de Serrallonga 1640.

Es tracta de "Serrallonga, bandera negra", un nou còmic que vol donar continuïtat al primer volum que vaig publicar l'any passat.

Com vaig explicar en una entrada anterior del bloc, feia molts anys que no dibuixava i a finals de 2008 vaig tornar a emprendre aquesta faceta. El fet és que, quan l'Onze de setembre de 2008 vaig acabar Serrallonga 1640 em van quedar moltes ganes de seguir dibuixant i tenia al cap la continuació de la història.

També em va inspirar al novel·la de Víctor Balaguer "La bandera de la muerte", així que ,com a homenatge a aquesta he triat el títol "Serrallonga, bandera negra".

Així que no m'ho vaig pensar gaire i vaig començar el guió i el dibuix del segon volum, que vaig tenir enllestit el 15 d'agost. L'acabo de portar a impremta i he previst la seva aparició pels voltants de Sant Jordi d'enguany.

Aniré explicant coses sobre el nou còmic.