dilluns, 26 de setembre del 2011

UN BON CAP DE SETMANA A SANT HILARI


S'ha acabat la festa Torna Serrallonga de Sant Hilari. La llàstima és que el mal temps va deslluir-la el dissabte, però al final tot va anar prou bé.

El dissabte vaig fer la presentació de la guia
El tresor d'en Serrallonga i vaig projectar el curt La caiguda del mas Serrallonga , amb el qual vull sensibilitzar sobre la pèrdua del nostre patrimoni històric que representarà la ruina del mas Serrallonga de Querós.

El cap de setmana va ser ben agradable gràcies a la bona companyia dels organitzadors de la festa, atents, compromesos i animats per continuar amb la seva proposta tot i les dificultats en què es troben (manca de diners públics per ajudar-los a finançar l'activitat).


Com a veïns de la meva parada de venda de llibres vaig tenir els joves que finalitzen l'ESO al col·legi Sant Josep de Sant Hilari i que tenien una parada per a recollir diners per a la seva excursió de final de curs.
Una d'aquestes joves vol estudiar batxillerat artístic i intentarà seguir estudis d'art. Gràcies a la seva habilitat en el dibuix va pintar uns plafons on els visitants podien fotografiar-se posant la cara darrere d'uns personatges diversos.

Un d'aquests personatges, com no podia ser d'altra manera a Sant Hilari, era un Serrallonga inspirat en el bandoler dels meus còmics (vestit i capa negra). No vaig poder estar-me de fotografiar-me i així col·laborar.


Per un moment em vaig poder sentir com el meu personatge de Bandera Negra!