dimecres, 13 de març del 2024

SERRALLONGA A LES ONES INTERNACIONALS: ENTREVISTA A RAB RADIO.

 





El meu pas pel Centre Català de Luxemburg va anar precedit d'una entrevista que em van fer RAB Ràdio, que podeu veure i escolar  en aquest enllaç.

Ràdio Amèrica Barcelona és una emissora de ràdio catalana transoceànica, amb estudis a Barcelona i en casals catalans de Sud-Amèrica. Transmet per a la comunicat catalana a l'exterior i connecta els casals repartits per tot el món.

Em van entrevistar amb motiu de la presentació de "Serrallonga biografia inèdita" i va ser una agradable conversa a tres, acompanyat d'en Jordi Gairin.

En Jordi és el President del Centre Català de Luxemburg i qui em va proposar fer la presentació. Amb ell hem teixit amistat i quan ens trobem la fem petar tota l'estona sobre diverses coses: història, país, política ... Li agraeixo molt tota l'atenció que vam rebre a Luxemburg i la possibilitat de parlar dels nostre bandolers davant un auditori tan interessat i actiu. Essent ell gran aficionat a l'esquí, no em vaig poder estar de regalar-li un dibuix original amb en Serrallonga atrapat en una tempesta de neu al Collsacabra (el mateix dia que havia sortit el sol a Luxemburg després de mesos de pluja i que a Catalunya el temps ens regalava una bona nevada).

Com sempre dic, tot això és possible perquè Serrallonga uneix persones i territoris, i em sento afortunat de viure-ho.