dissabte, 22 de desembre del 2012

UNA PÀGINA DE CÒMIC MOLT ESPECIAL

Quan vaig trobar-me amb la Carme Capdevila per a demanar-li que em presentés el nou còmic va dir-me que li agradava la vinyeta en la que apareixia la serra de l'Esquerda (Fenolledès) i el paisatge que l'envolta.

La meva pretensió era fer-li un reconeixement públic en acabat l'acte de presentació del llibre i immediatament també vaig pensar en regalar-li un dibuix dels meus.

Com que de còmics va la cosa vaig pensar en crear una nova pàgina de còmic i li vaig regalar.

En aquesta pàgina, de cinc vinyetes, s'hi explica una petita història de superació, esforç i compromís amb el futur. En ella en Serrallonga i la seva filla Elisabet superen la serra de l'Esquerda pel pas de la Fou i Elisabet es reafirma en la voluntat de seguir les passes del seu pare, trobant els camins per a superar les dificultats.

Superació, esforç i compromís són alguns dels adjectius que defineixen al Carme Capdevila. Amb ella he treballat durant anys , essent Diputada d'ERC al Parlament. 

Durant tots aquests anys ha estat un plaer treballar al seu costat i un incentiu. La Carme és una treballadora innata i a mi m'ha contagiat. Un valor, ser una persona treballadora, que s'hauria de tenir més en compte.

La Carme sempre ha donat respostes a les demandes i temes que se li plantejaven des de la societat, els regidors o les persones que havia d'atendre com a Diputada o com a Consellera d'Acció Social de la Generalitat.

Ara que s'aparta de la vida política, veig que la trobaré a faltar.

Moltes gràcies Carme , pel teu exemple i per tot el que he viscut al teu costat.