divendres, 21 de desembre del 2012

PRESENTACIÓ PLENA D'EMOCIONS



La presentació de Serrallonga els Angelets de la Terra va estar plena d'emocions personals.

M'hi van acompanyar en Pere, la Rosa, en Xavier, en Joan, en Marc, en Jep, en Jaume, en Manel , la Isabel ... i altres companys i companyes d'ERC, a qui agraeixo molt haver-me dedicat una part del seu temps.

Un vell amic com en Quim Trias, precisament la persona que em va permetre editar el meu primer Serrallonga, l'any 1987.

La meva família, l'Anna, la mare, la meva germana Carme...

La Mireia, la meva filla petita. Una sorpresa per a mi veure-la arribar a la sala. Va triar assistir a la presentació en comptes de quedar-se a Barcelona a una festa d'estudiants abans de Nadal. Això no té preu!. Com tampoc en té que a mig acte s'aixequi i em dediqui unes paraules. Em va omplir d'orgull.

I la presentació de la Carme Capdevila. Il·lusionadora,ferma,sincera, .... Gràcies Carme.

Tot em va omplir d'emocions. Un d'aquells dies per a recordar sempre, un d'aquells dies que guardes com a un dels més feliços de la teva vida.

1 comentari:

Quim Bou ha dit...

Hola!
Me n'alegro que hagi anat tant bé.
L'àlbum comença amb bon peu un llarg camí! :)
Salut!
Quim