dilluns, 27 de setembre del 2010

GRAN FESTA A SANT HILARI



Aquest cap de setmana hem viscut la tretzena festa Torna en Serrallonga a Sant Hilari Sacalm.
Moltes activitats: la conferència que vaig fer el divendres, balls tradicionals i bastoners , activitats infantils, trobada de gegants bandolers, rutes guiades per a descobrir el tresor d'en Serrallonga , els balls d'en Serrallonga de dissabte...

I el mercat barroc, on no hi vaig faltar, venent els meus còmics.

D'aquest any, però, em porto sobretot bones estones passades i el bon rotllo que amb els amics i amigues de l'organització.

S'ha de reconèixer la tasca de tota aquesta gent que gasta hores del seu temps en organitzar tot tipus d'activitats. Aquí hi ha una de les riqueses del nostre país.

Enhorabona per la bona feina i per mantenir una festa que estic convençut que ha d'esdevenir un referent.