dilluns, 26 de juliol del 2010

EXPOSICIÓ A VILADRAU


A partir del 30 de juliol i fins el 5 de setembre el Centre Cultural Europeu de la Natura a Viladrau tindrà oberta l'exposició "Serrallonga, paisatge i ficció de Ricard Dilmé".

Em van proposar fer una exposició amb una mostra dels meus còmics i he preparat una proposta en la qual, a partir de les pàgines dels meus còmics, presento els paisatges històrics que apareixen dibuixats, a banda d'intercalar-hi breus apunts sobre el procés d'elaboració dels meus còmics.

La modesta pretensió de l'exposició és mostrar i posar en valor els paisatges per on discorre l'acció en els meus còmics. Llocs històrics per on va passar en Serrallonga i que formen part també del treball de recerca de la meva filla (El tresor d'en Serrallonga).

La inauguració de l'exposició es farà aquest divendres dia 30 de juliol en l'acte de presentació de "L'estiu bandoler" a l'Hostal de la Glòria de Viladrau.