dijous, 20 de novembre del 2008

MODIFICANT PÀGINES




Les dues primeres pàgines que vaig dibuixar les vaig fer sense un dels meus estris indispensables: la pluma.
Vaig probar de dibuixar-les amb amb rotulador permanent. Com que no em va agradar el resultat al final vaig decidir fer-les de nou amb les eines i l'estil amb el que havia seguit a partir d'aquestes dues primeres.
Les eines amb les que he fet el còmic?. Una pluma de dibuix, tinta xinesa, acuarela líquida i acrílics.
Tot això guardat dins una caixa de sabates, doncs el meu estudi ha estat indistintament totes les taules que he trobat: he dibuixat a la cuina i al menjador de casa, a la terrassa de l'apartament durant les vacances, a la platja al migdia i totes les matinades d'agost en unes taules de pícnic de l'Estartit. Com enyoro la taula de dibuix i l'estudi que tenia quan dibuixava de jove!.