L’estrena
als cinemes del “Don Juan de Serrallonga” de Ricardo Gascón va tenir la seva
repercussió en els mitjans escrits de l’època.
Aquella
superproducció del cinema català i espanyol va disposar de l’habitual campanya
publicitària per a engrescar els nombrosos espectadors d’aquell cinema de postguerra.
La revista HOLA, una de les revistes del cor més populars i encara avui actives, se’n va fer ressò.
El seu número 218, del 30 d’octubre de 1948, va incloure un anunci a tota pàgina i també una referència en les pàgines dedicades a les estrenes cinematogràfiques del moment.
“Amadeo Nazzari y Maruja Asquerino, en un bello encuadre de la superproducción Fecsa Films “Don Juan de Serrallonga”, en la cual encarnan aquel célebre amor que no conocio deleite, inmortalizado por la historia y la llegenda. Universal y Coliseum recogerán próximamente la aureola del mas grande éxito popular con la presentación de esta vibrante y magnífica película”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada