divendres, 21 de febrer del 2020

UNA NOVA RESSENYA DEL MEU PRIMER CÒMIC


M'ha fet molta il·lusió troba una ressenya actual del meu primer còmic de la trilogia d'en Serrallonga.

L'ha publicat en Marc Mensa, àlies "Llop Segarrenc",  en el seu bloc dedicat al món del còmic en català "Planeta Sigarra", al qual podeu accedir en aquest enllaç, també reproduït en el bloc "Comicat".

La il·lusió és pel text que ha dedicat al meu còmic de l'any 2009, però també per l'esforç que ha dedicat a trobar, adquirir i llegir un exemplar.

Vaig coincidir amb en Marc el Vicòmic de fa dos anys, vam estar parlant i em va comprar els dos darrers llibres de la trilogia atès que el primer estava exhaurit.

En Marc va rastrejar per internet i finalment, en el portal de Todocolección (el mateix on jo trobo tresors bibliogràfics d'en Serrallonga)  va aconseguir comprar-ne un.

Per a un modest dibuixant com jo, aquest gest d'un lector és motiu d'orgull i agraïment. Gràcies Marc.