dimarts, 24 d’abril del 2018

SERRALLONGA A CAN MORAGUES






Aquest diumenge vaig tenir el plaer d'organitzar l'activitat "Guaita en Serrallonga" a Can Moragues de Riudarenes. M'estrenava en una activitat familiar i va ser molt divertit..

Vaig posar-me en la pell d'un bandoler de les Guilleries i vam anar a buscar en Serrallonga.

Vaig explicar històries de quan els bandolers baixaven fins el camí ral, tot passant per les muntanyes de Santa Coloma i Riudarenes que teníem just darrere nostre.

Vaig ensenyar a dibuixar el "Serrallonga caparrut" als menuts i vaig adonar-me de nou que tenim un gran planter de futurs artiste.

I vam acabar amb un tastet del ball d'en Serrallonga.

I tot això en el marc incomparable de l'era de Can Moragues, amb les muntanyes de les Guilleries fent de teló de fons en el paisatge.

Can Moragues de Riudarenes és un espai , reponsabilitat de la Fundació Emys, on hi conviuen tres projectes:  protecció i sensibilització ambiental i del territori, dinamització mediambiental i cultural i producció, degudatació  i venda de producte ecològic i de proximitat. Us ho recomano.