divendres, 23 de juny del 2017

DIBUIXANT DE NOU A LA BRESSOLA DEL VERNET





 


 Fa dues setmanes vaig tornar a participar en les jornades culturals de l’Escola Bressola del Vernet a Perpinyà.

Vaig tornar a passar-m’ho “massa bé” com diuen els nins i nines de la Bressola, explicant-los històries d’en Serrallonga, de quan voltava per les Guilleries i de quan fugia cap a França tot passant pels comtats catalans del nord, i també dibuixant-los el bandoler.

Per completar l’activitat, una breu demostració de com era el ball d’en Serrallonga que es representava a tot Catalunya , incloent poblacions les poblacions rosselloneses de Perpinyà, Elna, Bulaternera, Palau de Vidre...

Per mi sempre és un plaer tenir aquest contacte amb els més petits i retornar a la Bressola del Vernet, on encara guarden els dibuixos que vaig fer-hi per Sant Jordi de 2014. 

El contacte amb la Bressola em permet conèixer la gran tasca que fa aquesta escola per l’educació dels petits i per la pervivència del català a l’altra banda dels Pirineus. Cal tot el reconeixement i suport per que continuï així.