dimarts, 31 de maig del 2016

EN SERRALLONGA A CARDEDEU





Aquest cap de setmana he participat en els actes de la Trobada Nacional de Trabucaires a Cardedeu. 

El primer cap de setmana han dedicat la programació a la inauguració de l'exposició sobre la història dels trabucaires, situada en l'ermita de Sant Corneli, i el passi de la pel·lícula  de TV3 "Serrallonga, la llegenda del bandoler" dirigida per Esteve Rovira el 2008.

Per a l'exposició, que conté un apartat sobre en Serrallonga, vaig fer un dibuix del bandoler que van reproduir ampliat. No em vaig poder estar de fer les fotografies de rigor al costat del meu personatge.

El dissabte hi vaig participar amb una xerrada dirigida als més petits. 

És una activitat que m'agrada molt, em diverteix i m'omple . Els explico una mica d'història d'en Serrallonga i dels bandolers del XVII, però continuo amb un dibuix del "Serrallonga caparrut o infantil" i els convido a que m'ajudin a completar el dibuix amb allò que ells proposin.

Aviat perden la vergonya i comencen a sortir cavalls i cavallers, princeses i dracs... fins a completar un dibuix ben eclèctic i enginyós.

La meva participació en els actes de Cardedeu va venir proposada per en Pau i la Sònia de la "Llibreria Espai 31", a qui els agraeixo les atencions i la simpatia.

La cultura del nostre país perviu gràcies a gent com ells. I això té molt de mèrit.

1 comentari:

ngoclan ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như địa chỉ bán máy đưa võng ở đâu uy tín.