dijous, 29 de març del 2012

ESCENARIS: EL CASTELL DE NYER

El cap de setmana que hem passat al Conflent ha servit per a visionar els escenaris del nou còmic Serrallonga els comtats i per a fotografiar altres espais, com Fort Liberia, que hi apareixeran.

Com que portava fotocopies de les pàgines que fins ara he dibuixat i pintat, em vaig entretenir a fotografiar-les davant el "model".

Alguns llocs que ja tenia coneguts m'han sortit prou bé. Altres espais que he dibuixat a partir de fotografies que he pescat per Internet he vist que no. Veig que la millor manera per a reproduir en el còmic els espais és haver-hi estat, doncs és així com t'adones de l'entorn, dels colors i del conjunt que després reprodueixes en les pàgines del còmic.

A banda, fer aquest exercici fotogràfic per a conèixer els llocs que vols dibuixar et permet viatjar i descobrir moltes coses.

Com vaig apuntar en una entrada anterior: m'ha sortit un còmic d'en Serrallonga viatger. Amb acció desenvolupant-se en diferents llocs de la Catalunya Nord que us aniré mostrant en diferents entrades d'aquest bloc dedicades als escenaris.

1 comentari:

thulannguyen ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.