divendres, 27 de setembre del 2013

PORTADES D'ÀLBUMS DE VIATGE (i 6)





Els darrers dibuixos de portades d'àlbum de viatge:
1- Conflent (2012). La caricatura de l'Ànnia, la Mireia i en Pau remet als banys de Sant Tomàs. Aigües termals al mig de la muntanya, un plaer molt recomanable. Trobareu referències al viatge en aquest enllaç.

2- Tarn (2012). En aquest cas faig defugir de la caricatura i vaig optar per una pàgina de còmic amb les principals inspiracions del viatge. Vam tornar a trobar l'armonia del paisatge, la pedra i la història, a banda d'uns pobles preciosos dels que vaig parlar en aquesta entrada.

3- Cerdanya (2012). La caricatura representa els banys de Dorres, també molt recomanables per la qualitat sulfurosa de les aigües i per les privilegiades vistes d'aquest lloc de la Cerdanya francesa.

4- Vall d'Aran (2013). El mes d'abril vam trobar-nos amb una bona nevada, l'hivern en primavera, on no podien faltar-hi els ninots de neu. De l'escapada en vaig parlar en aquesta entrada.

5.- Gers (2013). Clarament inspirat en els gravats antics del llibre "Les trois mousquetaires" de Dumas que vam poder adquirir, vaig dibuixar amb ploma i tinta aquesta escena de "cavaller i dama" davant un castell i els turons gascons. D'aquest viatge a França en vaig parlar en aquesta entrada.