divendres, 20 de setembre del 2013

PORTADES D'ÀLBUMS DE VIATGE (4)



Cinc viatges més:

1- Gruissan el 2009. La meva primera trobada amb els festivals de "bande desinée" francesos. No em vaig poder estar de plagiar directament el cartell del festival, obra del dibuixant francès Boucq, que aquell any era el convidat del festival. Del festival en vaig parlar en aquesta entrada del bloc.

2- Lisboa (2009). Vam retornar a Portugal per a conèixer la seva prinicipal ciutat. El dibuix de la portada, no podia ser d'altra manera, era una caricatura conduïnt un tramvia davant la catedral de la ciutat.

3- Marraqueix (2009). Una caricatura sobre el tòpic de canviar la dona per un camell. Aquell va ser el nostre primer viatge al Marroc i en vam quedar encantats. Marraqueix, Essaouira, l'Atles... i sobretot el contrast de cultures i la trobada amb un estil de vida que aquí ja hem perdut.

4- Florència i la Toscana (2010).Vestits com nobles reinaixentistes, davant una estàtua del David i la Signoria de Florència. En aquell viatge vam descobir el museu del fumetto de Lucca, del qual en vaig parlar en aquesta entrada.

5- Perigord (2010). El passat històric del Perigord en aquesta caricatura de dama i cavaller davant la fortalesa de Castelnaud. Aquesta zona del centre de França, de la que vaig parlar en aquesta entrada, és una de les que em tenen més captivat. L'armonia entre paisatge, història, poblets,  gastronomia, vida rural... és fantàstica i sempre que puc recomano als amics que hi facin una escapada.