dilluns, 30 de setembre del 2013

UNA FOTO D'INSTAGRAM


Dins els actes de la festa Torna en Serrallonga de Sant Hilari va organitzar-se una trobada d'instagramers, afeccionats a aquest popular sistema de fotografia amb retoc automàtic que tenien l'encàrrec de buscar els racons més macos del poble i participar en un concurs organitzat pel Patronat de Turisme Costa Brava.

Van ser, en total, 761 fotografies de personatges, racons, boscos i tota mena de detalls de Sant Hilari –les imatges es poden visualitzar fàcilment tot fent una cerca a partir de les etiquetes InstaSantHilari, #ViuSantHilari i #InCostaBrava a la xarxa social Instagram.

Entre aquestes fotografies n'hi ha una, l'autor de la qual és Marc Roca Peirau, en la qual hi apareixo dedicant un còmic. 

M'ha agradat molt i crec que és molt il·lustrativa, així que m'he permès estirar-la d'internet i utilitzar-la en l'apartat "Punts de venda" d'aquest bloc. Espero que a l'autor no li molesti, en tot cas vull que entengui que és una felicitació per les seves fotos.

3 comentaris:

Quim Bou ha dit...

Sí que ha quedat xula al foto, sí...
Molt bonic amb els colors del dibuix que destaquen tant.
Salut!

Unknown ha dit...

Hola Ricard, remenant per internet he arribat fins aquesta entrada.
Em fa molta ill·lusió veure aquesta fotografia, ja que sóc l'autor de la mateixa (@marc_rp)
En els teus comentaris has plasmat perfectament el simbolisme que volia reflectir.
He de dir-te que vaig haver de fer unes quantes fotos fins a aconseguir la presa desitjada

Una abraçada
Marc Roca

rdilme ha dit...

Gràcies per al foto Marc.
Em va agradar molt i te la vaig manllevar.
Salutacions,

Ricard Dilmé