dijous, 19 de gener del 2012

HE COMENÇAT UN NOU CÒMIC D'EN SERRALLONGA





No ho he pogut evitar. 

Des de fa unes setmanes estic dibuixant el meu tercer còmic de Serrallonga 1640 (el quart que faig del bandoler si tenim en compte el de l'any 1985).

Ja feia un any i mig que no dibuixava i tenia el "mono". A més, l'esquema bàsic del guió, els escenaris i el rerafons històric del que podria ser el meu tercer àlbum sobre el bandoler els tenia ja al cap des que vaig finalitzar Bandera Negra. 
Feia massa mesos que em recremaven les ganes de tornar a dibuixar en Joan de Serrallonga i les seves aventures. I tot i el poc temps que disposo m'hi he tornat a posar.

Dibuixar és una cosa que m'entusiasma i em relaxa i , a més, tenia la història al cap i l'anava desenvolupant mentalment, per tant es tractava de trobar el moment per agafar de nou el paper, el llapís i la tinta i començar a fer feina.

Us mostro la primera pàgina del nou còmic i aniré explicant detalls sobre el desenvolupament en els propers mesos.

1 comentari:

Quim Bou ha dit...

Bon dia!

ha, ha... estem comdemnats a fer còmics fins a que ens morim... :)
La veritat és que fa bona pinta, jo crec que vas millorant!
Salut!
Quim