dissabte, 7 de gener del 2012

EL MEU REGAL DE REIS: EN MAURICI I LA MALAVELLA


D'acord, soc republicà i no crec en els reis de l'orient. Però m'ha fet molta il·lusió que l'Anna em fes un regal tan especial en aquesta diada. Resulta que en una parada de Girona els va veure i  va tenir la pensada que seria un bon regal per mi. I ho van ser.

Es tracta de reproduccions en cartró dels dos darrers gegantons de Caldes de Malavella, en Maurici i la Malavella.

Els gegantons van encarregar-los a un artesà de Navata (la seva adreça web és www.cartró.net) i els van crear amb la imatge dels personatges que jo vaig crear per al meu còmic "La llegenda de la Malavella", que vaig fer per encàrrec de l'Ajuntament de Caldes l'any 1992.

Estan molt ben reproduïts i m'ha fet especial il·lusió perquè són com criatures meva, doncs dos personatges de la faràndula del país han nascut a partir de dibuixos meus.

Els gegantons i les rèpliques a escala en cartró passegen dues creacions meves per les nostres comarques. Com dic, il·lusionant.