dimarts, 10 de novembre del 2015

EN SERRALLONGA , SEGONS EN JOSEP NOGUÉ

En Josep Nogué i Mas és un artista resident a a Sant Hilari i molt bon amic.

D'ell vaig escriure al bloc que és el pintor dels bandolers de les Guilleries, pels seus quadres sobre la vida quotidiana d'aquests per aquestes muntanyes. 

Millor dir que és el pintor de la història i la natura de les Guilleries.

Els seus quadres ens expliquen episodis de bandolers del XVII , de carlins del XIX  o de miquelets i fusellers de muntanya del XVIII. I tots ells amb el teló de fons de les magnífiques Guilleries.

En Josep pinta les nostres muntanyes i els nostres masos com ningú i hi recrea episodis amb soldats, bandolers o rebels, esdevenint una mena de pintor cronista de la nostra història i del nostre entorn.

En aquest enllaç podeu conèixer part de la seva obra.

L'altre dia en Josep va tenir l'ocurrència de dibuixar i regalar-me aquesta pintura:  jo retratat de Serrallonga!

No cal que us digui la il·lusió que m'ha fet i com li estic agraït.

És un dels  millors regals que m'han fet mai.

Gràcies Josep!