diumenge, 16 de novembre del 2008

En Serrallonga i la Joana camí de Nyer







El 4 d'octubre vam resseguir les passes d'en Serrallonga a la Catalunya Nord. L'any 1628 el bandoler trobava refugi en les terres del Conflent, acollit per Tomàs de Banyuls, el baró de Nyer.

Hem fet una sortida de cap de setmana amb la família, que ens ha servit per a descobrir aprop de Prada de Conflent el petit poble de Nyer.

Hem pogut veure el castell dels Nyer, dominant el petit poble de cent habitants i situat en en un magífic entorn , al bell mig d'una reserva natural.

Hem trepitjat la terra que fa segles va trepitjar el nostre bandoler.

La visita és molt recomanable i a més, per als catalans, suposa retornar i descobrir llocs que abans havien format part de les nostres fronteres.



1 comentari:

marcsoler ha dit...

quina foto més bonica! Ja m'agradaria a mi poder-hi anar. Em sembla que algun dia també proposaré a la meva família una visita com aquesta a aquests llocs tan històrics. Llàstima que segurament em rebutjaran l'oferta, però bueno llei de vida diguessim, sinò ja i aniré jo sol.
Adeu.