dimarts, 19 de març del 2024

EL CARTELL DE LA INAUGURACIÓ DEL NOU LOCAL D'ERC

 








Divendres vam inaugurar la nova seu d'ERC a Girona. 

Per mi un moment important, perquè és el meu lloc de treball després deixar l'anterior local després de dinou anys.

Però el que em va fes especial il·lusió va ser rebre l'encàrrec de fer el cartell que recorda l'acte i el dia.

Molta il·lusió perquè hi vaig posar molta ànima i moltes ganes i crec que em va quedar prou bé. 

La il·lustració rememora aquelles que es podien veure en premsa escrita del segle passat i representa tota una corrua de personatges representatius de la història i la memòria del nostre país i també de la història del partit. Personatges que representen valors determinants del nostre caràcter.

I també em va fer especial il·lusió que el dibuix fos lliurat en el reconeixement a diverses persones vinculades amb ERC. Històrics de quan el partit no estava legalitzat, els primers regidors que van entrar quan jo ho vaig fer i no érem més de quatre, diputades amb qui he treballat colze a colze dedicant hores i desbordant optimisme,  o la consellera represaliada per facilitar el dret a votar.

Un dibuix expressa molt i també expressa la il·lusió del dibuixant.